ČESTMÍROVY KROKY

8. ledna 2018 v 14:16 | Otavínka |  Krokovníček
Hned ráno osmý lednový den, najednou nefungoval
Internet. Počítačový mág mne poradil jedno číslo,
kam zavolat. Jenže linka 800 02 02 02 měla zcela
zvláštní službu. Po vytočení čísílka, které bylo
zadarmo, se ozvalo doporučení, že je třeba zmáčknout


čísílko 4 nebo 1, abych nahlásila poruchu. Poté se
ozvalo: " Děkujeme za vaše zavolání!" a bylo ticho.
Tak jsem se oblékla a šla jsem do města na ulici
Riegrova čp. 4, kde sídlí O2. Tam se mne ujal jeden
mladý muž, který hovořil slovensky. Kamsi zavolal
a pravil, že kdyby se mi to opět přihodilo, mám
volat na konkrétní číslo na poruchy, které je opět
začínající na osmičku - 800 184 084 a tam mi poradí,
co a jak. Pak jsem prošla ještě pasáží a protože bylo
už 10:00 hodin, byla otevřena prodejna NATUR, kde
jsem sehnala olej Ostropestřec, kterým zakapávám
zeleninu. Pak jsem zjistila, že jsem v tramvaji ztratila
látkovou červenou tašku. Pěšky jsem ušla 2000 m.
A doma už internet fungoval.

 

9 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 Ruža z Moravy Ruža z Moravy | E-mail | Web | 8. ledna 2018 v 14:22 | Reagovat

Tak to byla cesta. Kdybys Hani potřebovala látkovou tašku, klidně ti ji pošlu, máme jich tady hromadu a nejen látkových, ale i koženkových, igelitek a pod. ZA LÉTA SE JICH NASBÍRALO.

2 Hanka Hanka | 8. ledna 2018 v 16:22 | Reagovat

Dobrý den, jak vidno, Tvým poskytovatelem internetu je O2. Jestli přijmeš radu, poradím, byla jsem léta jejich zákazníkem. V případě poruchy, když nemáš příjem, je zbytečné chodit na jejich pobočku. Stačí zavolat na poruchovou linku 800 184 084 - mají tam službu 24 hodin. Je dobré si toto číslo třeba nalepit zboku na skříňku, protože při poruše se k tomu nedostaneš. Musíš se řídit těmi pokyny, vím, že poruchy se hlásí pak č. 1. Pokud jsi zapojena na automat, oni ti okamžitě provedou kontrolu tvého připojení, někdy se ozve mechanik, což je lepší, můžeš s ním hovořit a řídit se jeho pokyny. On tam vidí i do tvého modemu, může ti ho okamžitě restartovat. Ovšem některé poruchy se řeší třeba až na druhý den, ale mechanik se pak ozve na číslo, ze kterého bylo voláno. :-)

3 oTAVÍNKA oTAVÍNKA | Web | 8. ledna 2018 v 23:07 | Reagovat

[2]:Milá Hanko, ano máš pravdu. Přesně toto číslo mi sdělil pán z O2.

4 Otavínka Otavínka | Web | 8. ledna 2018 v 23:09 | Reagovat

Milá Růži, já si pak koupila opět červenou látkovou a měnší, protože tam se vejde málo a není to těžké. Umělohmotné tašky nemám ráda.

5 Ježurka Ježurka | Web | 10. ledna 2018 v 13:44 | Reagovat

Hani, štěstí, že jsi v té tašce nic neměla. To já potkala včera známou, která jela autobusem ze supermarketu a v kabelce přes rameno měla ještě olej a asi dala peněženku do nezavřené přihrádky a někdo ji sebral. Peněz tam moc nebylo, ale doklady, au au au.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama